BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

eneco

Bijdrage door gebruiker
15-03-2004
2 reacties

hallo mijn probleem is als zo vele hier voor mij ik heb in november 2002 nieuwe meters gekregen. eind oktober zin de meters opgenomen voor de eindafrekening en die warenals volgt EL 1 laag 3290. EL 2 hoog 2844. gas 4251.dat was al hoog want we moesten ruim 1800 euro bij betalen Na verschillende keren contact te hebben gehad met de klantenservice zonder oplossing zijn we zelf de meterstanden op gaan nemen. de eerste keer op 12 december wat bleek we hadden in 6 weken tijd ruim 2000 kwh verbruikt en de gas meter was terug gelopen wat kan ik hier aan doen? er is iemand hier bij vraag en antwoordt die een telefoon nummer heeft door gegeven gledt dat ook voor eneco want dat was van nuon en al die klachten die ik hier lees is daar nu helemaal niets aan te doen hebben we dan geen enkel recht wie o wie weet antwoordtalvast bedankt groetjes Elly van Slooten Baarn

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.