BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dekbed van Leen Bakker

Bijdrage door gebruiker
16-03-2005
6 reacties

In februari een donzen dekbed van 240x200 bij Leen Bakker gekocht. Na enkele wekengebruikkomen wij tot de conclussie dat het dekbed niet de afmetingen heeft die het zou moeten hebben, zowel als in de lengte en breedte ishet 20 cm tekort. Gebeld met de klantenservice: zeer onvriendelijk te woord gestaan dooreen medewerkster. Volgens Leen Bakker is het te korte dekbed niet mogelijk, waarom kwam ik er zo laat achter en ik had het meteen bij aankoop (aan de kassa)moeten controleren, kortom: ik werd niet geloofd maar zou wel worden teruggebeld. Welnu, deze mevrouw was nog onvriendelijker dan even tevoren, alles wat zij mij heeft vermeld in het voorgaande gesprek had zij opeens niet gezegd, ik was degene die stom was geweest en heb geen enkel recht, ik haalde dingen in mijn hoofd en zij liet mij telkens niet uitspreken, tot slot heeft de klantenservice de hoorn op de haak gegooid. Nu is mijn vraag: kan ik hier iets mee? En heb ik recht op een dekbed die wel de afmetingen heeft waarvoor ik het heb gekocht? Alvast bedankt!

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.