BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

De Wehkamp

Bijdrage door gebruiker
22-10-2009
15 reacties

Ik en mijn vriendin hebben een paar maanden geleden een bed bij de wehkamp gekocht. na een week waren de matrassen ingezakt bij het midden en wilden wij het bed rtourneren. We kregen te horen dat dit niet mogelijk was ook al zaten wij binnen de termijn van 14 dagen zoals vermeld op hen site. Toen wij dit benadrukten vertelde de medewerker dat de klacht in behandeling zou worden genomen en dat we waarschijnlijk toch wel het bed konden retourneren. Het zou 14 dagen duren voordat wij hier iets van zouden horen. Ik gaf aan dat door de vertraagde reactie onze termijn van 14 dagen om het artikel terug te kunnen sturen zou verstrijken. De medewerker gaf aan dat dat niet erg zou zijn. Dit bleek dus niet het geval. we konden het bed niet terugsturen maar we zouden nieuwe matrassen krijgen waarmee het probleem opgelost zou worden. inmiddels zijn matrassen al een paar keer omgewisseld maar steeds zakken de matrassen weer in omdat het gewoon slecht matrassen zijn. Ik weeg 95 kilo en mijn vriendin 50. we liggen beide aan een kant van het bed en beide matrassen zijn ingezakt. de matrassen zouden 120 kilo per stuk moeten kunnen dragen. Ik heb net contact opgenomen met de wehkamp die mij verteld (na een wachttijd van 16 minuten a 20c/min) dat ik bij de fabrikant moet zijn die een monteur langsstuurt om te kijken of het bed wel goed in gebruik wordt genomen! vervolgens merk ik op dat ik het gesprek aan de dure kant vindt en dat ik het liefst daarvoor gecompenseerd wordt, de medewerker zegt dat het mijn schuld is omdat ik van te voren wist dat het bellen van de klantenservice geld kost en hangt op!!


zijn er meerdere mensen die zo zijn behandeld door wehkamp en hebben zijn het recht om het artikel te weigeren nadat het gebruikt  ook al zaten wij binnen de 14 dagen en bevondt het bed zich toen in nieuwstaat(3 keer op geslapen)?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.