BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

chesterfield showroom

Bijdrage door gebruiker
19-10-2011
1 reactie
december 2009 2+3 zitsbank besteld/gekocht bij chesterfield showroom. word na 4 maanden geleverd met gebreken aan 2zits bank. drie maal service dienst geweest 3 zits bank gaat inzakken wedreom service slecht opgelost komt nieuwe 2zitsbank 6 december 2010 maar verkeerde kleur. 3 zits bank wederom gerepareerd niet goed word nieuwe 3 + 2 zits besteld wederom gebeld naar contact persoon in hoogeveen niet in orde geld terug. begin oktober 2011 komt eindelijk het nieuwe. ander leer en andere vormgeving. oude en nieuwe bank gaan retour en op bon word rekening nummer vermeld.
daarna gebeld waneer geld terug daar wij een ander bankstel gaan kopen. antwoord ligt bij administratie. ander bankstel bij andere firma gekocht . en nu reactie van chesterfield showroom . keuze drie mogenlijk heden
oude bank nemen
nieuwe bank nemen
of procederen waarbij niet volledig bedrag zal worden vergoed. dit is na 116 mailtjes de uitkomst van chesterfield showroom.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.