Waar kan ik terecht met een klacht over de 3in1 pods van Ariel? Dit voor mij nieuwe product heb ik bij Albert Heijn aangeschaft. De aankoopbon is nog in mijn bezit. Mijn hele - op 60 graden gewassen - was is door het niet geheel oplossen van de pod ondergespat met niet weg te krijgen blauwpaarse spatten. Handdoeken, katoenen herenondergoed, ALLES zit onder. Verder laat ook een niet opgelost stuk plastic (?) zich niet verwijderen. Ik heb mijn klacht op KLACHT.Nl geplaatst maar zie dat vanaf april 2012 al circa 130 soortgelijke klachten zijn geplaatst. Het lijkt erop dat de fabrikant op GEEN van die klachten heeft gereageerd of bezig is met een oplossing/voorkomen van nieuwe soortgelijke klachten. Het ziet er niet erg hoopvol uit.
Waar kan ik mijn klacht behandeld krijgen cq mijn schade (de verpeste inhoud van de Miele wasmachine) indienen? Ook wil ik de overgebleven 1 1/2 dozen omruilen voor een niet schadelijk product cq de aanschafprijs terugkrijgen. Moet ik bij de fabrikant zijn (die antwoordt niet) of bij de leverancier AH? Maar AH kan toch hoogstens de dozen omruilen? Die is toch niet verantwoordelijk voor de gevolgschade?