BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

2 maanden late levering bed

Bijdrage door gebruiker
19-10-2009
86 keer bekeken
20 reacties

Beste mensen,


Ik zit met het volgende. Begin juni, circa 10 juni, heb ik bij een CBW erkend slaapspecialist een bed besteld. Dit bed (waarde 6500 Euro) zou 8 a 10 weken later geleverd worden. Dit staat ook vermeld op de bon (Onderaan bon levertijd 8 a 10 weken).


Begin september, na een lange vakantie, had ik nog niks van hen vernomen. Ik contacteerde het bewuste bedrijf. Na aantal weken bleek dat er een miscommunicatie was geweest tussen het bedrijf en de fabrikant, de bestelling was nooit geplaatst!


Ik heb halverwege september een simpel leenbed gekregen, na 3 weken op een matrasje op de grond geslapen te hebben (verhuizing). Het bed word nu begin november geleverd 1e of 2e week. Ze boden aan als compensatie 250 euro aan bedden textiel aan. Dit vind ik persoonlijk nogal laag voor de overlast die ik heb gehad, de uber lange wachttijd en gezien de waarde van het bed.


 


Ik heb een aanbetaling gedaan begin juni toen ik in hem in de zaak bestelde van 2000 eu. Mijn vraag is dan ook wat zijn mijn rechten en plichten. Als ik sterk sta kan ik dit gebruiken om een flinke korting eruit te slepen. Ik wil mij niet laten afschepen met bedden goed twv. 250 eu ( wat dit bedrijf de helft kost waarschijnlijk).


Als iemand mij hiermee zou kunnen helpen/adviseren. Graag! Bij voorbaat bedankt.


SayBolt 

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.