Graag zou ik van u willen weten of jullie wellicht meer consumentenclaims hebben ontvangen op naam van Nationaal Spaarfonds ( Delta Lloyd ) met betrekking op het YoungLife Spaarfonds voor kinderen en pasgeborenen.
Persoonlijk heb ik het namelijk ondervonden dat er een Consulent bij ons is langs geweest en met een 2 uur durend gesprek ons duidelijk maakte dat wij een spaarrekening voor ons pas geboren dochtertje gingen afsluiten, waarbij wij € 50, -- in de maand moeten betalen en dat er € 50, -- gestort wordt, alleen dit bleek later toch voor een deel te worden belegd wat ik absurd vind voor een spaar rekening.
Ik heb even tijdelijk zonder project gezeten waardoor ik met mijn rekeningen in de knoop kwam te liggen, Nationaal Spaarfonds die daar wind van kreeg wou graag dat ik de achterstand snel recht ging trekken, want anders zou de polis worden beëindigt en zouden wij het geld hiervan kwijt zijn.
Op de brief die ik van NSF binnenkreeg vertelde mij eigenlijk iets anders. Wij hadden namelijk een Levens-/Overlijdensverzekering afgesloten wat ik heel vreemd vindt omdat ik dat ook al bij de DELA hebt lopen en dat ook significant goedkoper dan bij het NSF waar ik € 50, -- in de maand moet betalen. Inmiddels hebben wij al zo’n € 1200, -- gestort alleen is er helaas veel minder opgebouwd omdat de mensen van NSF dit geld toch hebben belegd hebben wij geloof ik zo’n € 800, -- hiervan gespaard…
Ik hoop dat jullie kunnen helpen of meer informatie kunnen bieden voor dit probleem.