BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

wehkamp en betalen

Bijdrage door gebruiker
23-01-2014
13 reacties
hallo, ik heb nu voor de zoveelste keer weer problemen met de automatische incasso van de wehkamp. bel op wordt behandeld als een wanbetaler met verzoeken om het openstaande saldo te voldeon terwijl als ik inlog er niets te vinden is over mislukte incassos en er nooit staat dat ik een achterstand heb .. nou ben ik er achter gekomen dat ze mijn rekeningnummer gewijzigd hebben in een nummer wat ik eenmalig heb gebruikt om een extra betaling te doen. dit mag toch eigenlijk ook niet zonder mijn toestemming. maar geen excusses en weer een kort antwoord met het verzoek om mijn openstaande saldo te voldoen. die nog steeds nergens terug kan vinden dus weer bellen mailen enz. om er achter te komen wat ik nu verschuldigd ben.. zodat ik de blokkering weer kan opheffen en weer iets mag bestellen.. moedeloos wordt ik hier van. ik in de problemen omdat hun mijn rekeningnummer hebben veranderd. en dan hoe je behandeld wordt. nou ben ik ook klaar met vriendelijke mailtjes geen antwoord nou dan boze reactie van mij..vraag ik waarom ze het rekenignummer hebben gewijzigd geen antwoord alleen u kunt u betaling voldoen op mijnwehkamp.nl wat een problemen..
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.