BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Wanpraktijken Robeco

Bijdrage door gebruiker
24-01-2022
7 reacties
Zijn er meer mensen die de wanpraktijken van Robeco helemaal beu zijn? Via de app en website niet kunnen identificeren en dus niet bij je spaargeld kunnen komen bij ROBECO. Deze problemen zijn inmiddels al maanden aan de gang, zonder oplossing. Sla gerust TrustPilot en andere bepordelingssites er bij, ze geven allemaal hetzelfde beeld. Door de waanzinnige slecht communicatie en IT kan ik al 6 weken niet bij mijn spaargeld komen omdat de rekening is geblokkeerd! Je moet vanwege mogelijke witwaspraktijken jezelf identificeren, maar de app en de website werken niet. Na tig telefoontjes moesten we het maar via een brief doen. Zo gezegd, zo gedaan, maar de blokkering bleef. Dit maal omdat de tekenrekening niet goed is. Wederom een aantal keren gebeld, en het zou worden opgelost. Afgelopen vrijdag weer gebeld, ze beloofden plechtig dat de ict problemen dit weekend werden opgelost en ik weer vrij over mijn eigen geld kon beschikken. De rekening is as we speak nog steeds geblokkeerd! Het is 1 grote chaos daar, en heb inmiddels brieven gestuurd om mijn rekeningen op te heffen. Inmiddels deze maandagmorgen wederom gebeld, maar het is nog steeds NIET opgelost! Nog nooit zoiets meegemaakt
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.