Hallo,
Toen ik ging pinnen bij een Rabobankautomaat was er een storing. Zodra ik mijn pincode had ingetoetst liep de computer even vast. Hierdoor kon ik geen bedrag uitkiezen. Ik wachtte even en drukte daarna alle knopjes in. Na een paar seconden stond er '250 euro pinnen'. Dit wilde ik niet, dus drukte op cancel. De computer liep weer vast en reageerde nergens op. Na een tijdje kreeg ik mijn pas terug en was er weer het scherm te zien voor de volgende persoon. Er was geen geld uit gekomen.
Later bleek dat er wel 250 euro was afgeschreven. Ik ging naar de bank, en daar was inderdaad bekend dat er een storing was geweest die dag. Er zou naar gekeken worden.
Na een tijd kreeg ik bericht dat het geld er wel uit was gegaan, binnen 40 seconden nadat ik de pincode had ingetoetst. Het is niet mogelijk dat het inderdaad binnen die 40 seconden is, aangezien het zonder vertraging al bijna zolang duurt. Daarom heb ik een officiële klacht ingediend.
Na een poos kreeg ik een brief waarin stond dat er zelfs geen onregelmatigheden tijdens de transactie waren en volgens de computer is het geld er wel uit gegaan. Daarom willen ze het geld niet teruggeven.
Ik geloof wel dat het geld er uiteindelijk uit is gegaan, maar niet binnen die 40 seconden en zonder onregelmatigheden. Weet iemand of ik hier iets tegen kan doen?