Ik heb voor een verjaardag as 14 juli op zondag via de webiste van Siebel juwelier een horloge gekocht in de aanbieding. Ik heb als optie gekozen deze bij een winkel op te halen ipv thuis te versturen.Nadat ik heb betaald kreeg ik via de mail mijn factuur verstuurd en dat ik het binnen 3-4 werkdagen zou kunnen verwachten en via de webiste van Siebel kan ik het pakket kunnen volgen. Aangezien ik gister het pakket niet kon volgen, heb ik een mail gestuurd met de vraag wat de status is? Ik kreeg toen een mail dat er vertraging is: 10 werkdagen. Aangezien ik het jammer vond, omdat het voor een verjaardag was voor as zaterdag, maar het een goede aanbieding was en ik maandag ook nog 3 weken op vakantie ga en dus ik op vakantie ben als het product wordt geleverd in de winkel, heb ik gevraagd of ik het na 5 augustus mag ophalen. Ik gaf ook aan dat het netjes zou zijn als ze dit op de webiste hadden vermeld of bij de bestelling een mail hadden gestuurd om te zeggen dat bij dit product de reguliere 3-4 werkdagen niet geldt .Hierop kreeg ik slechts een reactie dat het horloge niet meer op voorraad is en ook niet meer zal zijn en dat ik het geld terug krijg. Ik heb nu weer gemaild en gevraagd wanneer ik het geld terug mag ontvangen, maar heb geen reactie meer mogen ontvangen. Ook op de vraag of ik misschien een compensatie mag in de vorm van een korting bij een volgende aankoop bij Siebel, zodat ik misschien toch nog voor zaterdag een kado kan kopen , heb ik geen antwoord mogen ontvangen. Mag dit wel op deze manier? Ik ben er helemaal droevig van! Het is nog kortdag om wat te kopen voor de verjaardag en moet nog heel veel regelen voor de vakantie as maandag. Ik hoop dat iemand mij kan helpen :(