BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

rits na 1x dragen kapot

Bijdrage door gebruiker
09-02-2009
1 reactie

Ik kocht een broek in de uitverkoop voor mijn zoon van 9. De broek was 45,00, maar nu met 40% korting. Na 1x dragen was de rits kapot. Ik ben terug gegaan naar de winkel en kreeg te horen dat zij niets voor mij konden betekenen. Volgens de winkel waren dit speciale kinderritsen en heeft mijn zoon er te wild aan staan rukken waardoor hij het kapot heeft gemaakt. Ik heb zei hen dat iok meer service verwachtte en na beraad met de baas wilde zij de helft van een nieuwe rits betalen. Ik dus de andere helft. Ook dat vond ik geen passende service. Ik kreeg echter nul op rekest. Ik heb wat uit zoek werk gedaan, maar sta volgens mij gewoon in mijn recht dat ik of geld terug hoor te krijgen of een kosteloze reparatie. Ik heb een brief afgegeven waarin ik verwacht dat zij het oplossen. de winkel heeft toegezegd het door te sturen naar de leverancier. Ik ben erg benieuwd.

Kan een winkel mijn zoon als schuldige aanwijzen na 1x dragen?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.