BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

recht als consument

Bijdrage door gebruiker
01-07-2007
3 reacties

Ik heb een truitje gekocht. Ik heb hem helemaal nog niet gedragen alleen maar gepast. Nu steekt er een beugel uit. Ik ben terug gegaan naar de winkel en zei wou mij het geld niet terug geven. Ze moest met de baas overleggen wat ze zouden doen of mij een tegoed bon of het truitje laten maken wat ik niet wil. Zei zelf kon dat niet beslissen. Het kan toch niet zijn dat er in een kledingzaak geen leidinggevende is. Dat truitje is gewoon slechte kwaliteit is hun schuld!! Als ik een klacht heb , heb ik dan recht op geld terug ??? of anders tegoed bon , want dat truitje wil ik niet meer.

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.