BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

reactietermijn incassobureau

Bijdrage door gebruiker
07-10-2014
5 reacties
Sinds december 2013 ben ik bezig met een incassobureau. Ik heb keurig binnen de gestelde termijn alles ingestuurd, en vervolgens bleef het stil. Uiteindelijk hebben ze eind september 2014 eens gereageerd, en gaat de betalingsregeling binnenkort lopen. Op een aantal verzoeken (zoals een gespecificeerd overzicht van de opgebouwde schuld) heb ik echter geen antwoord gekregen, ondanks aangetekende brieven en meerdere telefoongesprekken. Kan ik eisen dat ik dit eerst wil ontvangen voordat ik ga betalen? Wat kan ik wettelijk gezien nog doen, en wat is een acceptabele reactietermijn?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.