BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ProAssist Reparatieservice

Bijdrage door gebruiker
28-02-2011
10 reacties
11 Januari 2011 heb ik mijn Blackberry voor reparatie opgestuurd naar ProAssist. Momenteel zijn we ruim 7 weken verder en heb ik nog niets van mijn toestel vernomen.

Als ik ProAssist bel, zeggen ze dat ik enkel geduld kan hebben. Op dit moment verwachten ze dat mijn toestel sowieso de komende week nog niet terug is. Het komt er dus op neer dat ik minimaal 2 maanden op mijn toestel zit te wachten, en dat dit alleen nog maar langer kan duren.

Mijn vraag is dus: wat kan ik nu doen? Er moet toch een maximale termijn zijn waarbinnen ik mijn telefoon terug behoor te krijgen? Zoals ProAssist het nu doet voorkomen moet ik alsmaar wachten en kan dit zomaar 3 maanden duren?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.