BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

postorderbedrijven

Bijdrage door gebruiker
18-05-2014
6 reacties
Mijn moeder heeft Alzheimer en ziet ondertussen het verschil niet meer tussen 'echte' post en 'prijswinnaars' van postorderbedrijven. Als voorbeeld Janus of Bela Vita (toevallig heb ik die net geschreven). Om ongewenste productaankopen via het 'winnen' van prijzen en het plakken van zegeltjs om die te innen te voorkomen, heb ik beide voorbeelden hierboven geschreven en gevraagd mijn moeder uit hun adresbestand te halen. Binnen welke tijd is het redelijk te verwachten dat ze dat daadwerkelijk gedaan hebben? Ik heb op 6 mei Bela Vita geschreven en afgelopen week kwam er weer 'een prijs als u zegeltjes plakt' binnen bij mijn moeder.
Graag uw advies.
Ron Weerheijm
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.