Ik heb vrijdag 17-12 geen Parool ontvangen.
Op de site van de krant stond dat door het weer (logisch) problemen met bezorging waren.
Maar in Noord-Holland zou de krant wel bezorgd wonen.
Ik woon in Amsterdam = Noord-Holland dus verwacht ik een krant.
Helaas geen krant ontvangen.
Ook stond er dat als de krant niet bezorgd werd, deze op zaterdag nabezorgd zou worden.
Weer helaas, ook zaterdag de krant van vrijdag niet gekregen.
Via het klachtenformulier aangegeven dat ik de krant niet gekregen heb.
Zou zaterdag tussen 17 en 19 uur bezorgd worden.
U raadt het al, geen krant.
Mail ontvangen van Parool of de bezorging in orde was, nee geantwoord.
Ik zou dan de krant alsnog in de nabezorging tussen 17 en 19 uur ontvangen.
Toen ik net opnieuw een klachtenformulier invulde kreeg ik als antwoord dat ik de krant maandag zal ontvangen.
Ik ben zeer ontstemd door deze gang van zaken.
Ik heb absoluut begrip voor het feit dat de bezorging vertraging oploopt door het weer.
Maar ik voel mij behoorlijk in de maling genomen worden.
Het is gewoon onmogelijk om iemand te spreken te krijgen.
Net weer een mail gekregen met de vraag of de bezorging al in orde was.
Nee geantwoord en dan moet ik weer een heel formulier invullen om aan het einde de mededeling te krijgen dat ik die klacht al gemeld heb, ja, deuh..
Daarom weer gebeld, het gaat me allang niet meer om die krant, oud nieuws intussen, maar om de manier waarop er met een klacht wordt omgegaan.
Het bandje belooft mij dat ik teruggebeld ga worden "later deze week"
Heeft iemand enig idee hoe ik in contact kan komen met een echt mens bij het Parool!