Ik ben al sinds 2000 klant bij Nuon. In november heb ik mij door een colporteur over laten halen om over te stappen op Essent Het contract ging in op 25 november . Nadat ik de papieren had thuis gekregen bleek de info van de colporteur onjuist. Ik heb gelijk Nuon gebeld met het verzoek om mijn contract aan te houden. Ik kreeg van de klantenserfice te horen dat dat niet mogelijk was en dat ik opnieuw moest aanmelden. Dat heb ik gelijk met deze medewerker online gedaan. Bij de bevestiging van Nuon schrok ik mij een hoedje want ik moest 250 euro boete betalen omdat ik mijn contract had opgezegd. Ik heb een e-mail gestuur met het verzoek om deze boete te matigen omdat ik maar een weekje ben weggeweest bij Nuon. Ik werdt teruggebeld door een medewerker met de mededeling dat ik gewoon moest betalen en op mijn verzoek na overleg met een "manager" bleef zij bij dit standpunt. Ik vind dit wel een heel zware boete voor een vergissing terwijl ik al binnen een week terug was bij Nuon.Heeft het zin om nog een brief naar de directie van Nuon te sturen??