BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Nieuwe manier van klantenwerving ????

Bijdrage door gebruiker
02-03-2011
3 reacties
Het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat ik benaderd wordt door (telefonische) bedrijven (ik ben in 2010 voor mijzelf begonnen als ZZP-er) met de opmerking dat mijn abonnement verloopt of bijna verlopen is en dat ik toe ben aan verlenging , uiteraard met de hierbij horende kosten (en die lopen behoorlijk uiteen (tussen de €100 en € 300 euro)),en bij wat dieper in te gaan op de vraag hoe ze hierbij komen en dat mij dit bedrijf helemaal niet bekend klinkt of is ,wordt er nogal snel medegedeeld dat er ergens een foutje is gemaakt en een prettige dag verder en maak u niet verder ongerust , zijn er meer mensen die hier mee te maken hebben gehad , en zo ja wat is hier tegen te doen , ik heb ook nee ingevuld op het bel mij niet register , vanwaar dan toch nog deze eventuele reclame's ???????
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.