BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Leveringen van Bol.com

Bijdrage door gebruiker
25-08-2010
18 reacties
Ik heb diverse malen bij Bol.com wat besteld. Dit is allemaal goed gegaan tot december vorig jaar (2009). Toen zat er bij een bestelling van meerdere artikelen 1 artikel er niet bij. Dit geld kreeg ik vergoed, maar ik moest wel opnieuw het artikel bestellen. Daarna is het aan mijn adres een flink aantal malen fout gegaan.Artikelen worden te laat geleverd (dan bedoel ik later, soms wel VEEL later, dan wat er aan levertijd staat aangegeven op de site), fout geleverd (artikelen totaal anders dan wat je hebt besteld) en in een 2-tal gevallen werden de bestellingen zelfs helemaal NIET geleverd! Vandaag kregen we zelfs een pakketje binnen van Bol.com wat al helemaal niet van mij en/of mijn vriendin was. Mijn vriendin en ik hebben al diverse malen gebeld naar de klantenservice en we hebben ondertussen 3 al weer verschillende versies gehoord: Een fout bij het inpakken, het pakket is afgeleverd bij TNT (je moet dan eerst nog eens 4 werkdagen wachten) en afleverfouten. We hebben er ondertussen schoon genoeg van en al wat Bol.com kan zeggen is: "Excuus voor het ongemak, stuur het product terug, we storten het geld terug en u kunt een nieuwe bestelling plaatsen op onze site". Je moet het dan ook nog eens terug sturen in een nieuwe verpakking, want het oude is uiteraard beschadigd met het openmaken. Dat betekent dus weer naar het postkantoor. En dan begint het hele verhaal weer opnieuw! Echt te slecht voor woorden...

2 voorbeelden: 1* Ik had een DVD besteld als cadeau voor een jarige. De eerste levering werd binnen de "vastgestelde tijd" geleverd (2-3 dagen), alleen was dit het verkeerde artikel (er stond in de bon wel het juiste artikel vermeld). Deze heb ik terug gezonden. Daarna opnieuw een bestelling moeten doen. Dit artikel is tot op heden nog steeds niet geleverd. Ik heb de bestelling ondertussen geannuleerd en heb het uiteindelijk via de Free Record Shop besteld. Duurde ook te lang, maar 2 weken na de verjaardag had ik het uiteindelijk wel. 2* Mijn vriendin heeft 3 weken terug een game besteld (voor 21:00 besteld, morgen in huis). Ook hier werd er bij de eerste levering een foute bestelling geleverd. Overigens was deze bestelling anderhalve week te laat. Ten tweede male een bestelling gedaan. Ook hier werd het verkeerde artikel te laat geleverd. Nu heeft mijn vriendin het nog een x geprobeerd en nu kregen we het pakket van een ander in handen. Het adres van de factuur kwam niet overeen met het adres op de pakbon. Nu moet ze eerst WEER 4 dagen wachten voordat ze mag bellen. Ondertussen kan ze het verkeerde pakket weer retour zenden.


Zijn er meer mensen die meerdere en eenzelfde soort klachten hebben?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.