BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Keuken opgeleverd maar vaatwasser werkt niet, wat kan/mag ik eisen?

Bijdrage door gebruiker
13-11-2024
4 reacties

Vorige week is onze nieuwe keuken opgeleverd. Alleen de vaatwasser kon de monteur niet werkend krijgen. Hiervoor is een melding gemaakt bij Pelgrim waarbij de monteur 26-11 voor het eerst langs kan komen. Gebeld met keukenboer en gezegd dat er in de koopopvereenkomst staat dat alles gebruiksklaar moet zijn. We konden een leenvaatwasser krijgen want ze moesten Pelgrim de kans geven om het te bekijken.

Ik ben het hier niet mee eens. We krijgen dus een nieuwe vaatwasser die gerepareerd moet worden, maar wij willen een nieuwe vaatwasser die het gelijk doet. Als je een tv koopt en hij doet het niet dan komt er toch ook geen monteur voor langs?

Ik heb gezegd dat ik erop sta dat we een nieuwe vaatwasser krijgen.

Staan wij goed in ons recht hiermee of moeten we toch de monteur afwachten?

En zouden wij verdere stappen hierin kunnen nemen of heeft dat geen zin?

Groeten Bertine

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.