BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

kerstpakket

Bijdrage door gebruiker
19-12-2008
21 reacties

Gisteren heeft mijn man zijn kerstpakket gekregen. Op zich fijn in deze tijd. Maar daar zat een kerstlot in ter waarde van 9.75 euro. Je kunt het lot activeren op zowel de nationale postcode side als telefonisch. Geldigheid, zodra je hebt geactiveerd 1 maand, Nu op naar de nationale postcode side en activeren, wat scherts mijn verbazing tijdens het activerings programma vragen ze mijn bank/giro nummer, want na die maand gaan ze gewoon door en halen geld van je rekening. Je kunt ervan af dan moet je direct een brief met een postzegel erop zenden naar de postcodeloterij. Niet gedaan dus, vandaag maar even gebeld, wel een duur nummer 0,20 ct p.mnt, na circa reeds 2,00 euro al kwijt aan het wachten vroeg ik aan de persoon die aan de telefoon was, dat ik het lot wou activeren maar niet mijn banknummer wou geven. Dit kon niet, ik moest dan maar direc t een brief schrijven en met een postzegel erop als ik er af wou. Sorry, ik vind dit dat ook de omgekeerde wereld. Het lot gaat dan ook retour werkgever. Hebben misschien meer mensen dit gekregen?

Jessica

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.