BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Hotelbon Leisure aanmaning via Inkasso Unie terwijl nooit ontvangen

Bijdrage door gebruiker
27-09-2006
12 reacties

Ik hebeen geschil met de firma list en bedrog van Hotelbon Leisure lopen. Zij hebben me telefonisch benaderd of ik de hotelbon wilde uitproberen. Als ik het na 6 weken niks vond, kon ik het aangetekend terugsturen en zou het afgelopen zijn.

Oke, ik heb toegezegd dat ik het pakket wel wilde ontvangen maar kreeg vervolgens niks. Uiteraard wel een herinneringsacceptgiro waarop ik contact heb opgenomen en uitgelegd dat ik nooit iets ontvangen heb. Ze zouden het nogmaals versturen. Nooit iets gekregen. Totdat ik een vordering kreeg van Inkasso Unie. Of ik wel even 88,88 wilde betalen. Contact opgenomen met het buro, ik moest maar een bezwaar schrijven. Dat gedaan, kreeg ik een brief dat ik na betaling van de vordering het pakket toegestuurd krijg.Wederom gebeld. Moest maar weer een brief schrijven. Krijg ik vandaag een acceptgiro met aangehechte brief waarin staat dat ik geen bezwaar maak tegen het betalen van de hoofdsom maar alleen tegen de inkasso kosten. Of ik voor volgende week vrijdag wil betalen en dat ze alleen mn bezwaar in behandeling nemen als ik de hoofdsom betaalt heb. Als ik dat niet doe, is mijn bezwaar sowieso ongegrond. Heb ooit een jaar rechten gestudeerd maar dit lijkt mij toch onrechtmatig.

Iemand tips?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.