Ik kreeg in maart ( 16 maart 2009 )een brief van Wehkamp dat ik een tegoed had van € 48.49, ik heb toen iets besteld maar alles weer retour gedaan. Op 7 juni heb ik via de mail gevraagt waar ik dit tegoed terug kon zien en kreeg op 9 juni een mail terug dat het bij mij klantengegevens stond. Ik heb teon pas weer in augustus wat besteld maar met deze bestelling ging het helemaal mis, het was niet geleverd bij het servicepunt van DHL op de datum dat ik had uitgekozen, pas 11 dagen later kon ik het afhallen maaar dat weigerde ik, het is toen nog 14 dagen bij het servicepunt blijven liggen ( want waren hun regels ). Had Wehkamp al gemaild dat het pakket geweigerd werd en dat ze het maar retour moasten nemen. Nu komt het probleem, ik zou per acceptgiro betalen, dat staat bij mijn gegevens maar ze hebben geld per incasso van mijn rekening gehaald ( € 8.00 ) zonder toestemming. Ik heb op 13 sept. 2009 gemaild dat ik mijn geld (€ 48.49 + € 8.00 = € 56.49 ) terug gestort wou hebben, hun antwoord op 17 sept.2009 was binnen 10 dagen.Op 30 sept. 2009 weer gemaild dat ik mijn geld terug wou, hun antwoord op 2 okt 2009 wasbinnen 10 dagen.Op 15 okt 2009 heb ik weer geeist dat ik mijn geld terug wou en ik denk dat u het antwoord dat ik op 23 okt 2009 al kunt raden, binnen 10 DAGEN.
Weet iemand een oplossing want dit is toch niet zoals het hoort, normaal duurt een overschrijving van de ene naar de andere rekening maar 2 a 3 dagen, Wehkamp doet er al bijna anderhalve maand over .