BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Garantie lenzen Specsavers

Bijdrage door gebruiker
06-07-2010
7 reacties
Ik ben al jaren klant en heb wederom maandlenzen gekocht bij Specsavers (6 paar lenzen) voor een half jaar, kosten € 150. Nu zijn er 5 van de 6 lenzen voor mijn linkeroog in korte tijd (6 weken) allemaal kapotgegaan (slechte kwaliteit vermoed ik). Nu wil Specsavers mij geen nieuwe lenzen geven omdat ik alleen garantie heb bij betaling via automatische incasso! Ik moet bij Specsavers altijd al 100% aanbetalen (wat wettelijk niet mag lees ik net) en nu dit! Ik krijg 1 lens van ze vergoedt. Dit betekend dus eigenlijk dat ik nu 6 weken na aanschaf wederom €100 moet betalen voor nieuwe lenzen. Mijn vraag is mag Specsavers dit zo doen???
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.