Bij de aankoop van mijn Wii (spelcomputer) bij Bart Smit werd mij mondeling medegedeeld dat Bart Smit maar 2 weken garantie gaf en na deze periode ik direct contact moest opnemen met de fabrikant.Ik gaf aan dat dit volgens de wet niet kon maar de verkoopster bleef het herhalen. Ik gaf aan dat er ook nog artikelen in het Wetboek staan waar iedere verkoper/koper zich aan dient te houden.Daar hadden ze niets mee te maken want zo zijn nu eenmaal de regels bij Bart Smit. Dit werd mij overigens verteld NADAT ik alles had afgerekend.Ik heb gelukkig geen problemen met mijn Wii maar als er binnen de garantie van 2 jaar iets gebeurt, kan ik dan gewoon naar bart Smit en volhouden dat hun verantwoordelijk zijn in deze garantie periode?En volgens Bart Smit heb ik 1 jaar garantie op de Wii terwijl er duidelijk in alle bijbehorende boekjes en garantie bewijs staat dat het 2 jaar is. Dit even terzijde.Kan Bart Smit maar roepen dat ze maar 2 weken garantie geven en ik daarna direct met de fabrikant contact op moet nemen?Met vriendelijke groet,Boefje71