Ik bestel vaak spullen op de internetsite van Bart Smit.Onder het kopje DVD's zag ik staan 3 voor 5 DVD's. Ik vond dat erg onduidelijk dus heb ik Bart Smit een e-mail gestuurd met daarin de vraag, bedoelen jullie daarmee 3 euro voor 5 DVD's? Ik kreeg als antwoord, bij de laatste stap van de bestelling word de korting verrekend..Dus ik heb 10 DVD's besteld (ik dacht voor 6 euro), maar ik moest 17,50 euro betalen?!? Ik dus weer een mail sturen waarin ik duidelijk zette dat ik er van uit ging dat het 3 euro voor 5 DVD's was. Als antwoord kreeg ik dat het bedrag op de acceptgiro fout was en dat ik dat zelf mocht verlagen naar het goede bedrag. Ik ging er dus van uit dat het goede bedrag 6 euro was....Nu een tijd later blijkt dat dus fout te zijn en krijg ik een betalingsherinnering thuis (verhoogd met 7,50 euro!). Bart Smit zegt dat zij vonden dat ze duidelijk genoeg waren. In mijn ogen zijn ze dat niet want waarom kunnen ze me dan niet even gewoon vertellen dat ik verkeerd dacht en dat het bedrag 17,50 was? Ze geven hun fout wel toe, maar willen verder niets doen, ik moet volgens hun dus gewoon betalen. En omdat het zo druk was aan de telefoon, werd mij gezegd dat ze me genoeg geholpen was en daarmee was het gesprek klaar...Moet ik het restbedrag nou betalen of niet? Want ik vind het niet netjes van Bart Smit en het gaat mij om het principe dat ze niets met hun fout willen doen...