BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energiekosten

Bijdrage door gebruiker
02-04-2011
2 reacties
De kosten van energie en water zijn enorm hoog. De bedrijven die ze zaken leveren vragen de consument de meterstanden van elektra, gas en water via internet door te geven. Nu wordt er ook al gevraagd, of ze de oproep om de meterstanden door te geven per e-mail toe mogen sturen. Natuurlijk doe ik daar aan mee want er hoeven geen miljoenen kaarten gedrukt en verstuurd te worden, dus goed voor het milieu. Maar eveneens zijn er geen meteropnemers meer nodig. Deze zaken bij elkaar genomen zorgen ervoor dat er door die energieleveranciers miljoenen euro's bespaard wordt. Het zou mooi zijn dat die miljoenen terug gegeven zouden worden aan de consument. Of zouden die miljoenen als bonussen worden uitgekeerd aan directie. Misschien een beetje zwatgallig van mij, maar mijn vertrouwen in die zakkenvullers is aardig geminiceerd.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.