BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Energiedirect.nl

Bijdrage door gebruiker
15-05-2012
2 reacties
Ik heb een energie rekening dubbel betaald. Ik ben eerst naar de bank gegaan en deze vertelde mij dat ik het moest vragen aan energiedirect.nl. Dit heb ik dan ook gedaan. Energiedirect.nl verzekerde mij dat het volledige bedrag terug gestort zou worden in de week van 7 april 2012. 10 mei heb ik opnieuw contact opgenomen met energiedirect.nl opdat het geld nog niet terug gestort was. Toen is mij opnieuw verzekerd dat het volledige bedrag terug gestort zou worden en zo niet dan zouden de telefoonkosten vergoed worden.
11 mei 2012 krijg ik een mail toegestuurd van energiedirect.nl dat ik heb laten weten dat op mijn verzoek de openstaande kosten bij het incasso bureau verrekend mogen worden.

Dit is niet besproken en daardoor niet waar, mag energiedirect.nl dit zomaar doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.