Beste leden,
Op 29 september 2012 heb ik bij de Ecco in Emmen schoenen gekocht. Deze schoenen heten de Ecco Chase en kostten €140,- euro.
De schoenen liepen in het begin niet fijn, de hak deed erg zeer en ik had er ook beste blaren van gekregen. Toen ben ik er mee heen geweest en hebben ze de schoen voor mij uitgeklopt. Daarna zaten de schoenen wel wat los maar dit was met mijn toestemming.
Hierna deed de hak toch nog wat zeer en ik slofde heel erg uit de schoen, toen heb ik de schoenen daar achter gelaten en hun zouden kijken wat ze voor mij zouden kunnen betekenen. Hierbij had ik aangegeven dat als hun niks konden betekenen, ik maar aan de schoenen moest wennen. Vervolgens hadden ze de schoenen nogmaals uitgeklopt en er een zooltje bij in geplaatst. Het zooltje zat niet prettig dus die hebben ze eruit gehaald. Maar omdat hun de schoenen nogmaals hebben uitgeklopt zit er totaal geen stevigheid meer in en doen ze schoenen hartstikke zeer aan mijn voeten. Ook slof ik er nu nog erger uit als voorheen.
Ik heb gevraagd of ik misschien nieuwe schoenen weer kon krijgen, maar dat kon niet. Vervolgens wou ik mijn koop ontbinden en heb ik met een Rayonleidster daar erover gemaild, maar ze willen mij het geld niet terug doen.
Door hun schuld zitten de schoenen mij niet meer als behoren. Ik kan er niet meer op lopen want dat doet hartstikke zeer.
Ik moet wel zeggen, de vrouw in de winkel was hartstikke klantvriendelijk en bereid mij te helpen maar uiteindelijk kon zij mij niet verder helpen want ze moest daarvoor toestemming hebben van haar Rayonleidster.
Weet iemand een oplossing voor mij wat ik eventueel nog zou kunnen doen?