BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Dit is pas balen....

Bijdrage door gebruiker
16-06-2008
5 reacties

Ik heb mijn huidige man in 2004 leren kennen, deze had al jaren een rekening bij de ABN-AMRO bank, ook toen hij nog bij zijn ex vrouw was. Voor de scheiding (jan 2003) is hij naar het filiaal gegaan om te regelen dat mevrouw niet meer aan de rekeningen kon komen. Op zijn vraag waarom er achter de spaarrekening CJ bleef staan werd geantwoord dat het niets te betekenen had, maar dat ze het niet weg konden halen. December 2007, zijn ex-vrouw blijkt dikke schulden te hebben bij de ABN AMRO en ze halen geld van de spaarrekening van mijn man af, dit grapje herhalen ze in maart 2008 nog een keer. Dit doet de afdeling incasso van de ABN AMRO, ze zoeken namelijk net zo lang tot ze nog ergens een potje geld kunnen vinden om een rekening aan te zuiveren. Na een hoop gezoek en gezever kwamen wij erachter dat CJ hetzelfde is als en/of wat bleek ze hadden verzuimd om de naam van dat mens weg te halen, dus konden ze de spaarrekening gewoon leeg halen.

Bij de ABN AMRO vinden ze onze klacht ongegrond, dus m.a.w. zijn we ons geld kwijt. Ik vind het zeer onterecht en heb geen idee of en hoe we t geld ooit nog terug kunnen krijgen.

Is hier iemand die ons kan helpen eenzetje in de goede richting te geven??

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.