BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

defecte lcd tv gekocht kruidvat

Bijdrage door gebruiker
20-12-2004
3 reacties

vanaf dag 1 fuctioneert de tv niet goed, inmiddels 3 weken geleden, hij geeft hooge pieptonen en ben vaak 15 min bezig om hem aan te zetten.

ben de eerste dag terug gegaan maar ik kon noch mijn geld terug krijgen of een ruil toestel en verschuilen zich achter hun leverancier ivmhun garantiecontract met deze leverancier ik nog wel van plan om net zolang te blijven staan dat ze de politie zouden moeten bellen.

heb ik uiteindelijk niet gedaan vanwege mijn twijfel of dit een rechtsgeldende oplossing zou zijn, wellicht kan iemand dit uitleggen?

toen maar de leverancier gebeld, ellende ten top oneindeg menus en wachten en spontaan verbroken enz. enz. uiteindelijk gelukt en dan vertellen ze dat ik wel door de monteur terug gebeld wordt, inmiddeld heb ik na 1 week weer zelf gebeld met de nodige tijd en ellende vandien en hetzelfde praatje krijg ik weer te horen.

op deze manier creeert het kruitvad en al die andere onverschillige geldwolven, lees megaconcerns,wel zeer fundamentalistische consumenten, welke hun producten wel voorzien van een bom door de ruiten van de desbetreffende willen terug gooien.!! maar gelukkig heb ik heel veel verdraagzaamheid wat je hard nodig hebt!!!!

nu, na 3 weken zit ik nog met een defecte tv en ben nimmer terug gebeld. wat kan ik nu het beste doen?????????????

bijvoorbaat hartelijk dank voor uw suggesties!

bernard

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.