BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Brandos.nl

Bijdrage door gebruiker
05-11-2012
2 reacties
Donderdag 25 oktober heb ik via Brandos.nl voor €103 zogenaamde Hub Chess (donkerbruin) schoenen besteld in maat 43. Volgens de website beschikbaar. Direct betaald middels Ideal en levertijd zou komen op 2-3 werkdagen plus evt. 1-4 dagen vertraging ivm verhuizing van hun magazijn.

Nadat alle dagen van de genoemde levertijd nog geen schoenen hadden opgeleverd heb ik contact opgenomen met de klantenservice van brandos.nl, zowel via email als telefonisch werd mij verzekerd dat de schoenen klaar stonden voor verzending en ik ze dus snel zou ontvangen. Afgelopen vrijdagochtend kreeg ik de email hierover binnen, die middag besloot ik de status van de bestelling te bekijken op de website en zag tot mijn grote verbazing dat mijn bestelling ineens als geannuleerd stond. Vanwege Allerheiligen was brandos op dat moment niet bereikbaar en heb ik besloten een email te sturen. Na het weekend (vanmorgen) was hierop nog altijd geen antwoord en heb ik gebeld met de klantenservice. Daar vertelde een dame mij dat de schoenen in maat 43 uitverkocht en niet meer leverbaar zijn. Op de site staan de schoenen inmiddels te koop voor €130 ipv de €103 waarvoor ik ze gekocht heb.

Dame van de klantenservice beloofde mij contact op te nemen met het magazijn en hierover contact met mij op te nemen. Helaas heeft zij dit niet gedaan, heb ik enkel in mijn mail een cadeaubon van €15 en het (2 weken geleden) betaalde bedrag teruggestort gekregen.

Mijn vraag is nu; mag brandos mijn bestelling zo annuleren? Wat zijn hierbij de rechten van de klant?

Alvast bedankt voor uw antwoord!

Groet,

Ralph de Graaf
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.