BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Bedrijf reageert niet meer op mails

Bijdrage door gebruiker
11-03-2013
7 reacties
Onlangs heb ik een linnen foto schilderij willen kopen. Nadat ik deze had gekocht via een actie moest ik de foto uploaden en doorsturen naar het bedrijf.
Enkele dagen later kreeg ik een email terug dat de foto te klein was. Omdat de foto in kwaliteit achteruit zou gaan als ik de foto groter zou maken heb ik vriendelijk gevraagd of ze het bedrag van 37 euro zouden willen terugstorten.
Na een vriendelijke mail te hebben opgesteld zou het bedrijf deze doorsturen naar de administratie.
Na een 2 weken nog geen geld te hebben ontvangen heb ik besloten nog een mail te sturen om mij het bedrag terug te storten. Nadat deze niet werd beantwoord heb ik besloten nog een mail te versturen om te verzoeken het geld over te maken aangezien ik als consument het recht heb om aankopen binnen 7 dagen te annuleren. Wat ik ook overigens heb gedaan.
Nu krijg ik geen enkele reactie meer van het bedrijf.
Nu is mijn vraag, wat kan ik hier nog meer aan doen?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.