Basic Fit heeft een andere sportschool (waar ik lid van was) over genomen inclusief klantenbestand.
Er is zonder mijn goedkeuring een nieuw abonnement gestart echter dit abonnement was meteen het aller duurste abonnement met groepslessen en alle toeters en bellen.
Ik ben sinds dat het over was genomen door Basic Fit nog nooit in de sportzaal geweest.
Ik zag dat er ineens geld van basic fit was afgeschreven en besloot deze te storneren en de incasso te blokkeren.
Ik heb direct de klantenservice van basic fit gebeld en gezegd dat ik het niet eens ben dat er voor mijn naam een abonnement is afgesloten terwijl dat ik er nog nooit was geweest.
Het vrouwtje van de klantenservice heeft daarop mijn lidmaatschap per direct opgezegd maar zei me telefonisch dat ik nog wel het eerste termijn moest betalen. Ik heb haar telefonisch gezegd dat ik dat weigerde te betalen ook met het feit dat ik er nog nooit binnen ben geweest.
Nu loopt het via een incassobureau
Hoe sta ik het sterkst in mijn recht? en welke rechten heb ik nog meer?
Ik ben heel erg boos op Basic Fit op de manier dat zij op slinkse wijze mensen geld proberen af te troggelen
Ik hoop op goede reacties