BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Abonnement krant

Bijdrage door gebruiker
02-04-2020
14 reacties
Wij hebben een tijd lang een zaterdagkrant in de bus gehad, terwijl wij hiervoor geen abonnement hadden afgesloten. Nu zijn ze er bij de krant achter gekomen dat ze ons adres met het rekeningnummer van iemand anders gematched hebben. Een administratieve fout van de krant. Die ander heeft het geld terug gekregen omdat ze nooit een krant ontvangen hebben maar nu blijven ze ons bestoken met rekeningen omdat ze geld willen zien voor de periode dat wij de krant ontvangen hebben. Wij gaan die rekeningen niet betalen omdat wij nooit een abonnement afgesloten hebben en dus niet om een krant gevraagd hebben. De krant vindt dat wij aan de bel hadden moeten trekken, maar het is toch hun fout? Ik heb gevraagd of ze een bewijs willen opsturen waaruit blijkt dat wij een abonnement hebben afgesloten, maar dat hebben ze niet. Wat vinden jullie hiervan, moeten wij betalen of niet?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.