BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Telefoon kapot - eigen Verzekeraar doet raar

Bijdrage door gebruiker
11-01-2010
37 reacties
De telefoon van onze dochter raakte door een kennis zo danig beschadigd, dat die niet meer te maken was. Het toestel hoort bij een abonement en is in de winkel iets van 500 Euro waardt. Niets aan de hand, de verzekering wordt ingeschakelt. Na veel heen en weer is onze verzekering dus berijd om 180 Euro uittebetalen (wat resulteerd uit aantal nog de gebruikte maanden keer het geld v h abonement). - Maar hoezo onze verzekeraar?? En hoezo maar 180.- terwijl ik geen telefoon voor dat geld heb welk de zelfde waarde heeft als die oude telefoon??? Snapt U het nog? Nou ik niet. Waar maakt onze verzekeraar zich nou druk over (of ligt het eraan, dat we per februari na 15 jaar de verzekering veranderen?). Iemand?
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.