Na op 6 september 2014 een Saeco koffiemachine (HD8751/95) te hebben gekocht hier in eerste instantie weinig problemen mee.
Op 5 oktober de machine naar de mediamarkt gebracht om dat de messenhet niet meer deden. Dit is in de tijd netjes opgelost.
Echter is het apparaat nu na 2 jaar en 4 maanden wederom stuk gegaan bij de messen.
het apparaat naar de mediamarkt gebracht en van de mediamarkt nu een rekening ontvangen van €91,39 omdat deze reparatie volgens de mediamarkt buiten de fabrieksgarantie valt.
een aantal punten diemijns inziens niet helemaal correct zijn
-Levensduur van dit apparaat is 3 tot 4 jaar = Is hierdoor de wettelijke garantie niet 3 tot 4 jaar?
-Een reeds bestaand probleem kwam opnieuw naar boven en is in de tijd gerepareed = wordt er nu officieel gezien nieuwe garantie verleend over het vervangen product?
-Wanneer wij niet akkoord gaan met de reparatie of de kosten van het 'onderzoek' wordt de machine vernietigd.
Ik hoop hier wat antwoorden te krijgen op mijn vragen! Bij voorbaar dank!