Hallo
Ik ben heb mijn telefoon verzekerd bij pro assist.
ik heb een keer mijn telefoon laten vallen en toen is het scherm ingebarst. mijn telefoon was touchscreen en deed het nog perfect.
na een maand met kapotte telefoon rondgelopen te hebben vond ik het verstandig om mijn verzekering te bellen en die kwamen hem ophalen.
ze zeiden dat het me alleen me eigen risico kostte van 45 maargoed ik heb hem zelf kapot gemaakt dus daar is mee te leven.
nadat ik hem heb ingeleverd kwamen de problemen met de touchscreen een bepaald gedeelte deed het niet. toen heb ik hem vervolgens teruggestuurd en zou die gemaakt worden dit heb ik later nogmaals gedaan en na 2keer ingeleverd te hebben doet die het nog niet.
toen heb ik vervolgens nog een keer ingeleverd en nu de nadruk gelegd op het feit dat ik het opgelost wou hebben.
nu staat er in mijn contract dat ik mijn telefoon voor maximaal 2 tot 6 weken kwijt ben. ondertussen is dit 10weken. ik heb 2weken geleden opgebeld met de vraag hoe het zat en ze konden mij alleen vertellen dat er iets in bestelling stond. en dat ik hem een week later zou ontvangen. ondertussen zijn mijn rekeningen opgelopen boven me bundel ivm het meer willen smsen omdat ik geen gebruik kon maken van Whatsapp.
Mijn vraag was kan ik hier wat tegen doen en ja wat kan ik doen, is een schuldeising mogelijk ofniet? want ja een contract is een contract en ivm met 3x zelfde probleem heb ik er genoeg van.
Groeten, Scott