BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

IPhone

Bijdrage door gebruiker
11-05-2019
18 reacties
Ik heb in maart 2017 bij de mediamarkt een nieuwe iPhone 6 gekocht. In april 2019 is de capaciteit van de batterij nog maar 62% dit blijkt een bekend probleem te zijn. ( ik wist niets van dit probleem, maar nu blijkt dat er veelal diverse vergoedingen zijn geweest onmin 2018 de batterij te vervangen)Apple support gebeld om te vragen wat te doen, die stuurde me naar de mediamarkt, mediamarkt zegt niets voor me te kunnen doen. Weer Apple gebeld en die stuurt me naar amac voor het vervangen van de batterij, uiteraard voor eigen kosten, na 1 week ontvang ik bericht dat ik het kan laten maken voor €388 euro. Waarom? Zoveel geld voor de batterij , maar daar krijg ik geen antwoord op. Waar en bij wie kan ik het consumentenrecht verhalen, want ik wordt nu van het kastje naar de muur gestuurd! En heb nog steeds een telefoon die niet naar behoren werkt.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.