In juli 2012 kocht ik 6 stoelen bij Karwei. Door omstadnigheden zijn deze stoelen niet/nauwleijks gebruikt: lees nieuw! Dit is ook goed aan de stoelen te zien.
Onlangs is een vriend op een van de (ongerbuikte) stoelen gaan zitten de stoel zakte aan de achterkant spontaan in. De desbetreffede persoon kon zich nog net aan de tafel vasthouden anders was deze flink gevallen. Karwei heeft (zeggen zij) de klacht opgenomen met de fabrikant waarna mij mede werd gedeeld dat zij niets konden betekenen omdat de garantie voorbij is. Buiten het feit dat ik geen zaken heb gedaan met de fabrikant lijkt het mij vreemd dat de stoelen dus maar 4 jaar mee zouden moeten gaan. Ik heb de klacht voorgelegd aan het hoofdkantoor, (klantenservice) binnen een dag kwamen zij met een reactie: ze betreuren de klacht maar de garantie termijn is verstreken. "wat er met de stoel is gebeurd is voor ons niet te achterhalen", derhalve kunnen zij mijn klacht dus niet oplossen.
Wat nu?