BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Er word mij onrecht aangedaan door unive

Bijdrage door gebruiker
13-12-2016
88 keer bekeken
10 reacties
Ik ben allrisk verzekerd voor me auto bij de UNIVE.
Ik heb een ongeluk gehad waarbij de fout van de tegenpartij.
Vanaf dag 1 heb ik moeten bellen mailen om uiteindelijk te vragen hoe het zit.
En dit is niet 1x het geval, ik heb in 1 week zeker 20x moeten bellen.
Vervolgens door meningsverschillen zijn ze continu opzettelijk bezig om alles te vertragen en mijn waardebepaling te minderen, en dit te bedenken dat het mijn eigen verzekering is.
De auto die ik voor 12.000 afgelopen jaar gekocht heb, willen ze mij 6500 voor uitkeren.
Ik heb gesprekken opgenomen tussen mij en de UNIVE waarin ze me beledigen, schreeuwen zomaar ophangen en heel duidelijk laten merken dat het ze niks interesseert.
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.