BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

ZIGGO DRAMA

Bijdrage door gebruiker
28-02-2013
6 reacties
Vorig jaar heb ik keurig mijn verhuizing doorgegeven aan Ziggo en mijn nieuwe adres, dit is allemaal goed gegaan en verwerkt in hun systeem.
Laatst heb ik een probleem gehad met digitale televisie, decoder herkende smart card namelijk niet meer. Ik heb hiervoor €20 telefoonkosten moeten maken om het probleem op te lossen.
Maar nu hebben zij dus mijn oude klantnummer op mijn oud adres geactiveerd, en hiervoor hebben zij aansluitkosten en abonnementskosten van in totaal €62,60 in rekening gebracht.
Ondertussen betaal ik ook abonnementskosten voor mijn huidig adres, dubbele kosten dus!!
Ik heb vriendelijk gevraagd per e-mail om het een en ander te corrigeren en om die oude klantnummer te verwijderen van hun systeem.
De reactie was dat ik maar even telefonisch contact moet opnemen met de klantenservice.
Dat ga ik dus niet doen, ik heb al tot nu toe €20 aan telefoonkosten gemaakt en dat wil ik niet meer, ik ben van mening dat dit schriftelijk of per mail opgelost kan worden.
Heeft iemand ervaring hier mee hoe moet je met deze situatie omgaan, ik ben echt van plan om alles op te zeggen want ik heb er genoeg van!!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.