Mijn zoon heeft in Augustus in onze vacantie een Philips sa10ps 16k-02 Mp4 speler ( 150,-)gekocht bij de Dixons ( Apeldoorn). vorige week Vrijdag ( 11-9-09)bleek bij aanzetten dat het beeldscherm binnenin een breuk bevatte. Er is met zorg meeomgegaan niet gevallen of beschadigd. Bij Dixons ( Nijmegen) hadden ze nog geen klachten gehad over deze Mp4 speler en werd hem medegedeeld dat het niet om garantie ging. Maar dat het apparaat wel opgestuurdkon worden. De kosten daarvan waren 70,-euro dat hijzelf moest betalen. Volgens de verkoper bij Dixons Nijmegen had hij een pakketje voor garantie erbij moeten kopen.In Apeldoorn werd ons verteld als er iets mee is kun je ook in je eigen woonplaats bij het Dixons filiaal terecht,wel de bon bewaren want dat is het garantiebewijs en er is niets gezegd over een garantiepakketje. Weet iemand of dit de normale gang van zaken is enzo niethoe kun je dit oplossen.