BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Vodafone thuis

Bijdrage door gebruiker
16-11-2016
3 reacties
vodafone thuis had mij benaderd om naast mijn mobiel abbonenment ook tv en internet af te nemen van vodafone, dit leek mij interesant aangezien in dan ook voordelen kreeg met mijn mobiel. vodafone bood hierbij ook een overstapservice aan met ziggo.
Toen vodafone eenmaal geïnstaleerd was en ik nog geen enkel bericht van ziggo had gehad besloot ik toch maar eens contact opgenomen met ziggo. zij vertelde mij dat er geen overstap was aangevraagd en dat mijn abbonement nog door loopt tot december, wat sowieso heel raar is aangezien zij claimen dat het abbonement na 1 jaar iedere maand opzegbaar is terwijl ik al ruim 2 jaar hetzelfde abbonement(begonnen bij UPC) heb zonder wijzigingen(enkel een adreswijziging maar dat was in augustus en niet in december).
vodafone claimt vervolgens op zijn beurt weer dat de duur van het contract niet onder de overstap sevice valt en dat dat mijn eigen verantwoordelijkheid is.
m.a.w. ongeveer 4 maanden dubbele kosten die ik niet nodig heb.
dus wie kan ik claimen voor de dubbele kosten en op welke manier?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.