BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

verhuisd en nu geen telefonie meer van UPC help

Bijdrage door gebruiker
12-06-2005
3 reacties

Mijn moeder is sind november klant van UPC (kabel/telefoon/internet).Ze is 28 mei 2 straten verder verhuisd en ze kreeg pas 7 juni kabeltv.Wanneer ze weer kan bellen is een groot raadsel ,ze heeft voor 50 euro gebeld,mailtjes gestuurd(niet beantwoord)en is langs zo'n UPC winkel geweest,waar ze haar vertellen"Mevrouw we weten niet wanneer u weer telefoon krijgt,dit is een groot probleem en we kunnen het niet oplossen,nog een prettige dag verder."en de groeten

Wat nu te doen,ze wil gewoon weer kunnen telefoneren en UPC weet het ook niet(groot probleem)kan ze gewoon opzeggen?ook al heeft ze een jaar contract?

Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.