BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

UPC mediabox nog niet aangesloten na 17 dagen

Bijdrage door gebruiker
08-02-2010
4 reacties
Ik ben 22 januari bij de UPC winkel geweest om een abonement af te sluiten voor een mediabox voor digitale tv en HD.
Het zou 24 uur duren voordat ik aangesloten zou worden.
Heb ondertussen 4 keer naar ze gebeld,en ze zeiden steeds weer hetzelfde.Er is iets fout gegaan,over 24 uur moet ie het doen.Toen gaven ze me weer 48 uur.
Tot dat ik afgelopen donderdag 4 februari nog eens belde en die man ging het voor me uitzoeken.
Hij zei er is iets mis gegaan,u bent niet aangesloten.Er staat een serienummer op de kaart van de mediabox en er staat een serienummer op de mediabox.Deze zijn verwisselt met die van iemand anders.Die moeten wij zien te bereiken,wat hij heeft.En als deze persoon op vakantie is een paar weken vroeg ik,het kwam er op neer,dat ik dan pech had.Zaterdag werden de zaken die op zijn ergst waren besproken door UPC ,daar zou de mijne ook bij horen.
Ik belde dus vanmiddag 8 febr.weer op hoe het er mee stond.
Werd er niks wijzer door.Moest weer afwachten.
Hoelang vroeg ik toen?Dat wisten ze dus niet.Ze konden me ook geen nieuwe mediabox helaas geven.
Ik zei wil a.s vrijdag gewoon aangesloten zijn,anders kom ik eens dat kastje terug brengen in de winkel.
Er is (nog) geen geld afgehaald van mijn rekening.
Tja......Mijn vraag is,wie heeft dit ook meegemaakt en wat zou ik moeten doen?Ik baal hiervan!
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.