Mijn bejaarde ouders hebben een senseo waarvan het typenummer overeen kwam om in aanmerking te komen voor de gratis terugroepactie ivm ontploffingsgevaar. Het was een goed werkend apparaat. Nu blijkt dat deze senseo niet valt onder deze terugroepactie omdat het bouwjaar niet klopt. Ze hebben hem, terwijl hij niet kapot was, ''gerepareerd'' en hebben het senseoapparaat onder rambours weer opgestuurd tegen een bedrag van 48 euro! Mijn moeder heeft geweigerd dat te betalen aan de deur voor een goed werkend apparaat die niet kapot was, dus ook niet ''gerepareerd'' hoefde te worden. Boos gebeld natuurlijk. Ze kon toen kiezen, of hij werd vernietigd, of ze hoefde alleen onderzoekskosten te betalen plus verzendkosten van 22,80. Om überhaupt haar senseo weer in bezit te krijgen heeft ze onder protest aan de deur maar betaald en nu blijkt, de senseo lekt als een gek, er liggen losse stukjes plastic naast, er rammelt een los onderdeel in de bodem, dus...hij is niet meer te gebruiken en daar heeft ze dus 22,80 voor betaald voor een senseo die helemaal niet kapot was, plus de aanschafkosten die toendertijd betaald zijn en nu niet meer te gebruiken is!
Wat moeten we nu doen???