Mijn in April aangeschaftte koffiepadmachine deed het niet meer,dus contact met Tefal gezocht via de site.
Ik moest het apparaat bij de winkel ter reparatie aanbieden.
Winkel nam het apparaat niet aan,ik moest het opsturen dus van Tefal medewerkster een antwoordnummer gekregen en zo gezegd zo gedaan,briefje erin met klachten en afzender erop.
Van postagentschap een bewijsje gekregen en pak afgeleverd.
Na weken dacht ik laat ik eens contact opnemen met Tefal want ik hoor maar niks...Blijkt mijn koffiepadapparaat niet te zijn aangekomen (volgens Tefal) de tnt zegt het pakket op 2 Juli te hebben afgegeven.
Op mijn onderzoek naar mijn zoekgeraakte koffiemachine kom ik 1 obstakel tegen....namelijk de eigenwijsheid van de medewerkster van Tefal.
TNT zegt,2 Juli afgegeven laat de medewerker van Tefal contact met ons opnemen dan kunnen wij haar vertellen WIE,WANNEER het pakket in ontvangst heeft genomen.
Tefal zegt U moet dat doen,jah wil ik wel maar TNT zegt NEEEEEEEE
Tefal moet dit doen,zij hebben met ons afspraken en een speciaal contactpersoon die dit regelt en die moet contact opnemen.
Ondertussen zit ik al ruim 3 weken zonder koffiemachine en e mail verkeer met een vreselijk eigenwijze mederwerkster van de Tefal.
Wat moet ik nu doen dan???
Wie kan helpen???