BNNVARA Logo
NPO
Logo Kassa
Het consumentenplatform van BNNVARA.

Slechte ontvangst Ziggo digitaal

Bijdrage door gebruiker
08-09-2010
15 reacties
Hallo,
Een flink deel van de zenders- o.a. vooral 1 2 en 3 -
uit mijn Ziggo digitaal pakket heeft stilstaand/ schokkerig beeld.
Signaal bij binnenkomst( meterkast) is okay. Analoog is goed.
Ik heb de kabel -1,5 m- vanuit de muur naar tv vervangen.
Digitaalontvangst is echter slechts 19%

Ziggo beweert dat het in de bekabeling zit. Monteur komt niet.

Zijn zij verantwoordelijk voor de kabel ( door het huis) van de meterkast naar de kabelaansluiting in de muur?
En ligt daar mogelijk de storing?
Ligt het aan de decoder? ( Panasonic )
Wat is een goed(koop) alternatief voor Ziggo, ben het spuugzat

Dank voor de reactie!
Patrick
Delen:

Deze vraag is gesloten.
Het is niet meer mogelijk te antwoorden of te reageren. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vraag en antwoorden sluiten mogelijk niet langer aan op de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.